کدام بیمارستان های تهران بلفاروپلاستی انجام می دهند؟

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی یا ترمیمی است که روی پلک بالا و پایین انجام می شود. این جراحی در حال حاضر در کلینیک های خصوصی و برخی بیمارستان ها انجام می شوند. افراد بر اساس شرایط و ترجیح خود می توانند برای درمان مشکل افتادگی پلک به بیمارستان یا کلینیک مراجعه نمایید. برای کسب بهترین نتیجه از بلفاروپلاستی مهم است که ابتدا به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. بنابراین شناخت امکانات و تجهیزات بیمارستان بسیار مهم است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید تخصص و مهارت جراح است. بلفاروپلاستی اگر به خوبی و توسط یک جراح مجرب انجام شود با کمترین عوارض بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت. بلفاروپلاستی یک جراحی با نتایج طولانی مدت است که می تواند برای چندین سال باقی بماند. این بدان معنی است که شما می توانید از مزایای این جراحی بدون نگرانی در مورد نیاز به تکرار لذت ببرید. جراحی پلک در بیمارستان های تهران با تعرفه های مختلفی انجام می شود که بهتر است ابتدا از آنها آگاه شوید. علاوه بر این بیمارستان ها با اکثر بیمه ها قرارداد دارند و شما می توانید از این مزیت برای کاهش هزینه ها استفاده کنید.

 

بلفاروپلاستی چیست و چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی یک روش جراحی برای تغییر شکل پلک بالا و یا پایین است. با افزایش سن ضعیف پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و قدرت عضلات نیز کاهش می یابد. این موارد باعث ایجاد پوست اضافی در اطراف چشم ها خواهد شد. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک شامل برداشتن پوست اضافی، کاهش یا تغییر موقعیت چربی و یا عضلات اطراف پلک است. این جراحی به بهبود میدان دید و جوانتر شدن چشم ها کمک خواهد کرد. جراحی پلک در اکثر موارد با بی حسی موضعی انجام می شود اما گاهی اوقات نیز پزشک ترجیح می دهد از بیهوشی عمومی استفاده کند. این تکنیک به دلایل زیبایی یا عملکردی مانند افتادگی یا پف پلک ها و رفع مشکلات بینایی ناشی از پوست یا چربی اضافی انجام می شود. انواع بلفاروپلاستی عبارتند از:

  • بلفاروپلاستی پلک فوقانی – پوست اضافی و مقدار کمی از عضلات برداشته می شود تا ظاهر خسته چشم ها بهبود یابد.
  • بلفاروپلاستی پلک پایین – علاوه بر برداشتن پوست و ماهیچه های اضافی، چربی در طول عمل برداشته یا تغییر مکان می دهد. این کار به بهبود برآمدگی پلک و افتادگی اطراف چشم کمک می کند.
  • بلفاروپلاستی ترکیبی پلک بالا و پایین – هر دو روش اغلب با هم انجام می شوند تا کانتور پلک بهتر انجام شود و ظاهری زیبا به چشم های شما ببخشد.

لیست بهترین بیمارستان های تهران برای بلفاروپلاستی

لیست بهترین بیمارستان های تهران برای بلفاروپلاستی

بیمارستان های مختلفی در تهران بلفاروپلاستی انجام می دهند و همه افراد می توانند از خدمات آنها جهت رفع مشکلات پلک استفاده نمایند. این بیمارستان ها عبارتند از:

  1. بیمارستان نور
  2. بیمارستان فارابی
  3. بیمارستان امام خمینی
  4. بیمارستان آتیه
  5. بیمارستان بینا
  6. بیمارستان نگاه
  7. بیمارستان لاله
  8. بیمارستان شریعتی
  9. بیمارستان خاتم الانبیا

بلفاروپلاستی

بخوانید: معرفی مرکز بلفاروپلاستی در تهران توسط جراح محمدخانی

جدیدترین روش بلفاروپلاستی با بخیه لیزری [مقایسه با جراحی]

قرینه نبودن پلک بعد عمل بلفاروپلاستی و راهکار درمان آن

روش های مختلف بلفاروپلاستی در بیمارستان های تهران

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، روشی برای بهبود ظاهر پلک ها و رفع مشکلات پوست اطراف چشم مانند افتادگی پلک، پف کردگی و رفع چین و چروک ها است. در بیمارستان های تهران جراحی پلک بالا، پلک پایین و هر دو را می توانید انجام دهید. انتخاب بهترین روش برای بلفاروپلاستی با توجه به وضعیت پلک شما انجام می شود. پزشک ابتدا پلک های شما را بررسی کرده و پس از انجام آزمایشات و آگاهی از سابقه پزشکی شما بهترین گزینه درمانی را برای شما در نظر خواهد گرفت. بهتر است در جلسه مشاوره در رابطه با نگرانی های خود کاملا با پزشک مشورت کنید تا بر این اساس در مورد روش جراحی پلک تصمیم گیری کند.

 

نکاتی برای انتخاب بیمارستان مناسب برای بلفاروپلاستی در تهران

برای انتخاب بیمارستان مناسب جهت بلفاروپلاستی در تهران لازم است به برخی موارد توجه کنید. این نکات به شما کمک می کنند بهترین نتیجه را از جراحی پلک به دست بیاورید و در عین حال دچار عوارض بعدی نشوید.

  • مجوز و اعتبار بیمارستان را بررسی کنید تا از معتبر بودن بیمارستان اطمینان حاصل کنید.
  • تخصص پزشکان بیمارستان را مورد توجه قرار دهید. تخصص و تجربه کافی پزشک در زمینه جراحی زیبایی و بلفاروپلاستی در کسب نتایج بسیار مهم است.
  • به تجهیزات و فناوری های بیمارستان توجه کنید. طبیعتا هر چه بیمارستان به تجهیزات روز دنیا و استانداردهای بالای بهداشتی مجهز باشد نتیجه جراحی بهتر خواهد بود.
  • تجربه و نظر بیماران قبلی را بررسی کنید. بهترین کار این است با بیمارانی که برای پیگیری های بعد از عمل به بیمارستان مراجعه می کنند صحبت کنید.
  • محیط بیمارستان را مورد توجه قرار دهید. محیط آرام و بهداشتی یک بیمارستان نقش اساسی در کسب نتایج بهتر از جراحی خواهد داشت.
  • در رابطه با پشتیبانی و مراقبت های بعد از عمل بیمارستان سوال کنید. خدمات پشتیبانی و مراقبت های پس از عمل نقش قابل توجهی در کاهش عوارض و به دست آوردن نتایج مطلوب دارد.
  • در رابطه با هزینه ها و بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان اطلاعات کاملی به دست بیاورید. اگر تحت پوشش بیمه هستید باید بررسی کنید که آیا بیمه شما طرف قرارداد با بیمارستان هست و اینکه چه مقدار از هزینه های جراحی را تقبل می کند.
  • موقعیت جغرافیایی بیمارستان را نیز باید مورد نظر قرار دهید. نزدیک بودن بیمارستان به محل زندگی شما برای تسهیل رفت و آمدهای بعدی بسیار حائز اهمیت است. این مسئله را برای کاهش هزینه و وقت مورد توجه قرار دهید.

بخوانید: 12 مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

معرفی 5 قطره برای رفع افتادگی پلک + عوارض آنها

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت +فیلم و عکس

هزینه ها و بیمه های مرتبط با بلفاروپلاستی در بیمارستان های تهران

هزینه ها و بیمه های مرتبط با بلفاروپلاستی در بیمارستان های تهران متفاوت است و شما در جلسه مشاوره باید در این رابطه اطلاعات کافی کسب کنید. هر چه بیمارستان مجهزتر باشد هزینه های بیمارستان بالاتر خواهد بود. علاوه بر این ممکن است بیمارستان با بیمه های مختلفی طرف قرارداد باشد که لازم است قبل از جراحی از آن مطلع شوید. بطور کلی هزینه بلفاروپلاستی در بیمارستان ها حدود 12 تا 14 میلیون تومان است. لازم به ذکر است که در اکثر موارد بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی زیبایی محسوب شده و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

 

منبع:

https://www.wellspan.org/conditions-and-treatments/blepharoplasty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *