معرفی مرکز بلفاروپلاستی در تهران توسط جراح محمدخانی

معرفی مرکز بلفاروپلاستی در تهران

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی بسیار رایج برای رفع افتادگی پلک ها است. افتادگی پلک برای همه افراد در سنین بالا با درجات مختلف رخ داده و بینایی و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید برای برطرف کردن این مشکل به مرکز بلفاروپلاستی در تهران مراجعه نمایید. جراحان مجرب این مرکز از جمله دکتر مهدی محمد خانی با به روزترین تجهیزات و تکنیک ها کمک می کنند با کمترین عوارض به نتایج دلخواه خود برسید. بلفاروپلاستی در حال حاضر به دو روش سنتی و بخیه لیزری انجام می شود. هر دو روش به رفع افتادگی پلک کمک کرده و زیبایی و جوانی را به چشم ها و صورت شما باز می گردانند.

دکتر مهدی محمدخانی

بلفاروپلاستی چیست و چگونه جراحی می شود؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که پوست، چربی و ماهیچه اضافی را از پلک ها حذف می کند تا افتادگی پلک بالا یا کیسه های پف کرده زیر چشم را بهبود ببخشد. بسته به نیاز بیمار، این روش را می توان در هر دو پلک بالا و پایین انجام داد. جراحان مجرب مرکز بلفاروپلاستی در تهران از جمله دکتر مهدی محمد خانی با استفاده از تکنیک های جراحی پیشرفته برای اطمینان از ایمنی و نتایج مطلوب به راحتی مشکل افتادگی پلک را برطرف می کنند.

در طی عمل بلفاروپلاستی، جراح برش هایی را در امتداد یا درون چین های طبیعی پلک های بالایی و یا پایینی ایجاد می کند تا به پوست اضافی دسترسی پیدا کند. کل جراحی معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد.

 

معرفی مرکز بلفاروپلاستی در تهران توسط جراح چشم مهدی محمد خانی

دکتر مهدی محمد خانی از بهترین جراحان مرکز بلفاروپلاستی در تهران است. ایشان عضو آکادمی چشم پزشکان آمریکا هستند و بلفاروپلاستی را به روش های مختلف انجام می دهند. تخصص بی نظیر ایشان در بلفاروپلاستی را می توانید در کارهایی که قبلا انجام داده اند مشاهده کنید. این جراح متخصص، بلفاروپلاستی را به روش باز و بسته، با بی حسی موضعی و بیهوشی عمومی، بخیه پلاستیک و لیزری انجام می دهد. در مرکز بلفاروپلاستی تهران می توانید توسط دکتر مهدی محمد خانی مشکلات افتادگی پلک بالا و پایین را با بهترین روش ها جراحی کنید.

 

چرا جراحی بلفارو در کلینیک دکتر محمدخانی؟

دکتر محمدخانی یکی از معروف ترین جراحان بلفاروپلاستی است و در کلینیک خود از تجهیزات و روش های جدید برای جلب رضایت مراجعه کنندگان استفاده می کنند. در این کلینیک می توانید با روش های مختلفی افتادگی پلک خود را با کمترین عوارض درمان کنید. دکتر محمدخانی تبحر بالایی در جراحی بلفاروپلاستی دارد و بهترین روش را برای شما در نظر خواهد کرد. بنابراین می توانید با خیال راحت جراحی بلفارو را در کلینیک دکتر محمدخانی انجام دهید.

هزینه جراحی بلفارو

هزینه جراحی بلفارو به فاکتورهای مختلفی مانند محل کلینیک، تخصص جراح و شدت افتادگی پلک شما بستگی دارد. این جراحی را می توان روی پلک بالا یا پایین و بطور همزمان روی هر دو نیز انجام داد که بر این اساس هزینه ها متفاوت است. بطور کلی هزینه جراحی سنتی پلک بالا 12 میلیون و هزینه جراحی پلک پایین 14 میلیون تومان است. برای اطمینان بیشتر می توانید از مرکز بلفارو تهران در رابطه با هزینه های جراحی سوال کنید.

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید.

نکات مهم در جراحی بفلاروپلاستی

  • مهمترین نکته در جراحی بلفاروپلاستی مراجعه به یک کلینیک و جراح متخصص است تا به نتایج دلخواه خود برسید.
  • به شما توصیه می شود تا یک هفته بعد جراحی از فعالیت های شدید خودداری کنید و رانندگی نکنید.
  • جراحی پلک بالا و پایین معمولا به دوره بهبودی طولانی تری نسبت به جراحی هر یک از پلک ها نیاز دارد و  دو تا سه هفته طول خواهد کشید.
  • برای مدت کوتاهی بعد از جراحی دچار سوزش سطح چشم، خشکی چشم و بی حسی در اطراف چشم خواهید شد که کاملا طبیعی است.
  • برای بهبودی سریع تر، پلک ها را طبق دستور پزشک تمیز کنید و از قطره ها و پمادهای آنتی بیوتیک به درستی استفاده نمایید.
  • کمپرس سرد می توانند تورم را کاهش دهد اما توصیه می شود برای کمک به بهبودی، ناحیه تحت درمان را برای چند روز خشک نگه دارید.
  • همچنین باید از عینک تیره برای محافظت از چشمان خود در برابر باد یا نور خورشید استفاده کنید.
  • توصیه می شود در طول بهبودی بلفاروپلاستی از سیگار کشیدن و استفاده از لنزهای تماسی خودداری کنید.

بخوانید: جدیدترین روش بلفاروپلاستی با بخیه لیزری [مقایسه با جراحی]

مرکز بلفاروپلاستی در میرداماد تهران توسط جراح محمدخانی

بلفاروپلاستی پلک بالا و هزینه آن در سال 1403

ویژگی مرکز مناسب بلفاروپلاستی در تهران

مهمترین ویژگی مرکز مناسب بلفاروپلاستی در تهران وجود یک جراح ماهر و معروف است. جراحی بلفارو بسیار حساس است و جراحان ماهر می توانند آن را به خوبی و کمترین عوارض انجام دهند. از طرفی یک مرکز خوب باید از بهترین تجهیزات برای این جراحی برخوردار باشد.

چرا نباید به هر کلینیک و دکتر اعتماد کنیم؟

بلفارو به عنوان یک جراحی زیبایی که در حوالی چشم ها انجام می شود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این جراحی باید توسط یک پزشک ماهر و در کلینیکی مجهز انجام شود وگرنه ممکن است نتایج دلخواه شما را فراهم نکند. علاوه بر این عدم مهارت پزشک می تواند باعث نامتقارن شدن پلک ها یا آسیب های جبران ناپذیر شود.

اینستاگرام ما

جراحی بلفارو با برش و بخیه لیزری در تهران

جراحی بلفارو در حال حاضر به دو روش برش و بخیه لیزری انجام می شود. انتخاب هر یک از این روش ها بر اساس وضعیت پلک شما و همچنین ترجیحات فردی خواهد بود. بلفارو با بخیه لیزری عوارض کمتری دارد و نتایج آن نیز فوق العاده است.

 

مراحل جراحی بلفارو در کلینیک محمدخانی؟

در بلفاروپلاستی ابتدا محلی که باید جراحی شود علامت گذاری می شود. سپس بی حسی موضعی اعمال شده و پس از اطمینان از بی حس شدن ناحیه، پوست و بافت های اضافی توسط جراح برداشته می شود. سپس محل برش با بخیه بسته شده و پانسمان می شود. این جراحی سرپایی بوده و شما بعد از آن مرخص خواهید شد.

 

چرا انتخاب پزشک و جراح بلفارو مهم است؟

انتخاب پزشک و جراح بلفارو برای تمام جراحی ها خصوصا جراحی های زیبایی که روی چشم و صورت انجام می شود بسیار مهم است. عدم تبحر جراح باعث آسیب عصب های ناحیه شده و فلجی پلک را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این ممکن است بینایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

بخوانید: لیست عوارض شایع و نادر جراحی بلفاروپلاستی و پیشگیری از آن

12 مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

قرینه نبودن پلک بعد عمل بلفاروپلاستی و راهکار درمان آن

 

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *