درمان افتادگی پلک با پلاسماجت +فیلم و عکس

پلاسماجت پلک

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت یک روش کم تهاجمی است که به از بین بردن پوست اضافی بالای چشم کمک می کند. همچنین یک درمان عالی، ایمن و دائمی برای پلک های افتاده است. افتادگی پلک بیشتر در افراد مسن رخ می دهد و ممکن است بینایی و قدرت دید را نیز تحت تأثیر دهد. اگر از افتادگی پلک رنج می برید و می خواهید با ایمن ترین روش نتایج طبیعی و طولانی مدت کسب کنید پلاسماجت یک گزینه فوق العاده برای شما است. پلاسماجت با انقباض و سفت کردن الیاف داخل پوست و تحریک تولید کلاژن و فیبروبلاست عمل می کند. این تکنیک با تاثیر بر لایه های داخلی پوست آن را از داخل به بیرون بازسازی می کند. این فرآیند یک اثر سفت کننده قابل مشاهده  در پوست ایجاد می کند و در عین حال خطوط ظریف و چین و چروک را در دراز مدت به طور چشمگیری کاهش می دهد. انقباض و سفت شدن پوست روی پلک، باعث لیفت شدن پلک و بالا رفتن آن می شود. در نتیجه چشم ها را بازتر و زیباتر خواهد کرد. توسط پلاسماجت با هزینه ای مقرون به صرفه، بدون عوارض جانبی، حساسیت های پوستی یا نتایج نامطلوب می توانید پلک های افتاده خود را درمان کنید.

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت

پلاسماجت یا پلکسر چیست؟

پلاسماجت یا پلکسر پیشرفته ترین فناوری پلاسما است که برای روشن و سفت کردن پوست، کوچک کردن منافذ پوست و بازسازی کلاژن استفاده می شود. پلاسماجت برای درمان های غیر جراحی صورت و بدن شامل سفت کردن، درمان آکنه، روشن شدن پوست، ملاسما، هیپرپیگمانتاسیون، جای زخم، ترک های پوستی، رشد مجدد مو، اگزما، پسوریازیس و کراتوز پیلاریس استفاده می شود.

پلاسماجت برای بازسازی و سفت کردن پوست بسیار موثر است. یک جلسه درمان با پلاسماجت ، تراکم پوست را تا 14.8 درصد افزایش می دهد و سطوح بالایی از کلاژن تولید می کند. پلکسر خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و چین و چروک، خطوط ریز، افتادگی پلک ها و کیسه های زیر چشم را درمان می کند و بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد.

پلاسماجت هنگامی که بلافاصله با محصولات مراقبت از پوست با کیفیت ترکیب می ‌شود، به محصولات موضعی اجازه می‌دهد تا عمیقاً جذب پوست شوند، زیرا کانال‌های پوست پس از درمان باز می‌شوند و به محصولات مراقبت از پوست اجازه می‌دهند تا به عمق بیشتری نفوذ کنند.

 

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت چگونه است؟ چقدر موثر است؟

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت یک روش غیر جراحی است که از جریان پلاسما استفاده کرده و با ایجاد حرارت در پوست عمل می کند. دمای ایجاد شده در پوست باعث تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست می شود. بنابراین افتادگی پلک بالا را به راحتی درمان می کند. برای درمان کامل افتادگی پلک با پلاسماجت ممکن نیاز به چند جلسه درمان داشته باشید. این تکنیک برای افتادگی های خفیف تا متوسط بسیار موثر است اما برای افتادگی شدید پلک نتایج آن خیلی قابل توجه نیست.

عوارض پلاسماجت پلک

عوارض پلاسماجت

پلاسما جت یک روش ایمن و کم خطر است که می توان روی پوست مناطق مختلف بدن از آن استفاده کرد. عوارض پلاسماجت شامل قرمزی، تورم، پوسته ریزی، احساس سوزش و خارش، کبودی، عفونت و تغییرات رنگدانه است. عوارض در افراد مختلف متفاوت بوده و با مراجعه به یک متخصص و مراقبت های پس از درمان می توان آنها را به حداقل رساند.

 

مزایای درمان افتادگی پلک با پلاسماجت

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها دوره نقاهت کوتاه است. بنابراین شما به سرعت می توانید به زندگی روزمره خود برگردید. علاوه بر این پلاسماجت یک درمان غیرجراحی است که فاقد خطرات و پیچیدگی های مربوطه است.  پلاسما جت کلاژن سازی را در پوست تحریک کرده و بدون آسیب به بافت های اطراف می تواند نتایج قابل مشاهده ای روی پلک ها ایجاد کند. در این روش بافت های اطراف کمترین آسیب را خواهند دید و می توان روی مناطق محدود مانند پلک بالا به راحتی از این تکنیک استفاده کرد.

تعداد جلسات درمان افتادگی پلک با پلاسماجت

تعداد جلسات درمان افتادگی پلک با پلاسماجت به عوامل مختلفی از جمله شدت افتادگی پلک و پاسخ بدن فرد به درمان بستگی دارد. بطور کلی شما به 1 تا 3 جلسه درمان با فاصله 4 تا 6 هفته نیاز خواهید داشت.

دیگر مقالات: بلفاروپلاستی پلک بالا و هزینه آن در سال 1403

قرینه نبودن پلک بعد عمل بلفاروپلاستی و راهکار درمان آن

انواع پتوز و افتادگی پلک را بشناسید [معرفی با عکس]

مراقبت های بعد از درمان افتادگی پلک با پلاسماجت

مراقبت های بعد از درمان افتادگی پلک با پلاسماجت به بهبود نتایج و کاهش عوارض کمک خواهد کرد و به شرح زیر است:

  • استفاده از پمادها و کرم های تجویزی طبق دستور پزشک
  • خودداری از لمس و مالش پلک ها
  • پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • خودداری از فعالیت های شدید جهت کنترل تورم
  • استفاده از کمپرس سرد برای رفع قرمزی و تورم
  • عدم استفاده از آرایش تا بهبودی کامل

پلاسماجت برای چه نوع افتادگی پلکی مناسب است؟

پلاسماجت یک تکنیک مناسب برای درمان افتادگی پلک خفیف تا متوسط است. این روش بدون هیچ برش و خونریزی باعث لیفت پلک بالا خواهد شد.

 

مقایسه بلفاروپلاستی یا پلاسماجت

پارامترهابلفاروپلاستیپلاسما جت
روش درمانجراحی با برداشتن پوست اضافیغیرجراحی با ایجاد زخم های کوچک توسط پلاسما
زمان بهبودی1 تا 3 ماه1 تا 2 هفته
نتایجدائمی- یک جلسهموقت- چند جلسه
مدت درمان1 تا 2 ساعت30 دقیقه تا 1 ساعت
هزینه7 تا 10 میلیونحدود 1 میلیون

 

لیزر فرکشنال برای افتادگی پلک موثر است؟

لیزر فرکشنال یک تکنیک کم تهاجمی دیگر برای درمان افتادگی پلک خفیف تا متوسط است. با این روش می توان به کاهش چین و چروک ها کمک کرد و بافت و رنگ پوست پلک را بهبود بخشید.

دیگر مقالات: مرکز بلفاروپلاستی در میرداماد تهران توسط جراح محمدخانی

12 مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

درمان افتادگی پلک با بوتاکس امکان پذیر است؟

کاندیدا مناسب و نامناسب پلاسماجت پلک

پلاسماجت با اینکه به عنوان یک درمان ایمن در نظر گرفته می شود اما برای برخی افراد مناسب نیست.

کاندیدای مناسب

  • افراد با افتادگی پلک خفیف و متوسط
  • افراد با سلامت عمومی خوب
  • افراد دچار چین و چروک دور چشم

کاندیدای نامناسب

  • افراد یا افتادگی پلک شدید
  • افراد دچار مشکلات پوستی خاص
  • افراد باردار و شیرده
  • افراد با بیماری های خاص و عفونت فعال

 

نتیجه گیری

پلاسماجت به عنوان یک گزینه غیرجراحی و کم تهاجمی برای افرادی مفید است که دچار افتادگی پلک خفیف تا متوسط بوده و مایل به استفاده از روش های جراحی نیستند. پلاسماجت پلک بالا برای افراد در سنین مختلف قابل استفاده است و نتایج آن نیز قابل توجه خواهد بود.

 

منبع:

https://www.dynamiclinic.com/en-ae/cosmetic-surgery/plexr-plasma-eye-lift

https://angelbeautyaesthetics.com/jet-plasma

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *