مرکز بلفاروپلاستی در میرداماد تهران توسط جراح محمدخانی

بلفاروپلاستی با محمدخانی

مرکز بلفاروپلاستی در میرداماد تهران یکی از بهترین مکان ها برای رفع مشکلات زیبایی چشم است. پزشکان حاذق در این مرکز به بهترین شکل جراحی های زیبایی چشم را انجام داده و تجربه ای دلپذیر همراه با کسب نتایج دلخواه را برای شما رقم می زنند. انواع جراحی های بلفاروپلاستی از جمله بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین با روش های روز دنیا در این مرکز انجام می شود. کلینیک های درمانی میرداماد تهران با بهترین تجهیزات و امکانات زیر نظر متخصصین چشم به برطرف کردن مشکلات چشم برای زیبایی بیشتر چهره شما کمک می کنند. شما می توانید برای گرفتن وقت مشاوره با پزشکان این مرکز درمانی از جمله دکتر محمدخانی به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام نمایید.

 

معرفی دکتر محمدخانی جراح چشم و بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک جراحی سرپایی است که برای بهبود ظاهر چشم ها روی پلک بالا و پایین انجام می شود. این جراحی بر اساس وضعیت و شرایط بیمار به روش های مختلفی انجام می شود. برای این جراحی حساس مراجعه به یک پزشک ماهر و معروف بسیار مهم است زیرا نتایج دلخواه را در کمترین زمان ممکن تضمین خواهد کرد. دکتر محمدخانی یکی از بهترین جراحان چشم و بلفاروپلاستی در تهران است. علاوه بر بلفاروپلاستی دکتر محمدخانی سایر جراحی های زیبایی مانند لیفت شقیقه، لیفت ابرو، لیفت اندوسکوپیک پیشانی و ابرو را نیز انجام می دهند.

دکتر محمدخانی با ده سال سابقه جراحی زیبایی چشم به روش های مختلف، یک پزشک با تجربه و معروف است. شما می توانید مشکلات زیبایی چشم خود را با ایشان مطرح کنید تا بهترین روش جراحی را به شما معرفی کند. دکتر محمد خانی عضو انجمن جراحان چشم ایران و آمریکا بوده و با بسیاری از مجلات معتبر داخلی و خارجی همکاری می کند. ایشان تاکنون چندین هزار عمل بلفاروپلاستی انجام داده اند و مراجعه کنندگان رضایت کاملی از این جراحی داشته اند. برای اطمینان بیشتر می توانید گالری عکس های قبل  و بعد از عمل بلفاروپلاستی  دکتر محمدخانی را مشاهده نمایید.

 

بزرگترین مرکز بلفاروپلاستی تهران

میرداماد به عنوان بزرگترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران کاملا شناخته شده است. با مراجعه به پزشکان این مرکز می توانید انتظار بهترین نتیجه را از بلفاروپلاستی و سایر جراحی های زیبایی چشم داشته باشید. کلینیک دکتر محمد خانی، جراح چشم و بلفاروپلاستی نیز در میرداماد واقع شده است. شما می توانید برای مشاوره با ایشان همه روزه به جز روزهای تعطیل به این مرکز مراجعه نمایید.

 

هزینه بلفاروپلاستی در تهران

هزینه بلفاروپلاستی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که شامل دستمزد پزشک، محل کلینیک یا بیمارستان، تکنیک مورد استفاده در جراحی و غیره است. هزینه این جراحی از 12 میلیون تومان متغیر است.

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید.

 

نحوه رزرو وقت و مشاوره رایگان

رزرو وقت از کلینیک دکتر محمدخانی به صورت اینترنتی، حضوری و از طریق پیامک با شماره های درج شده در سایت امکان پذیر است. شما می توانید برای مشاوره رایگان با پزشک به صورت حضوری مراجعه کرده یا اینکه به صورت آنلاین با ایشان مشورت نمایید. روش های ارتباطی مختلفی برای راحتی بیماران در نظر گرفته شده است و شما می توانید عکس و فیلم چشم ها را نیز از طریق تلگرام برای دکتر ارسال کنید.

 

عکس قبل و بعد بلفاروپلاستی

عکس قبل و بعد بلفاروپلاستی بیمارانی که تحت این جراحی قرار گرفته اند در اینترنت و سایت دکتر محمدخانی موجود است. شما می توانید با مشاهده عکس ها و همچنین مطالعه رضایت بیماران به تبحر ایشان در جراحی های زیبایی چشم و انواع بلفاروپلاستی پی ببرید و با خیال راحت جهت درمان به کلینیک ایشان در میرداماد تهران مراجعه نمایید.

مقالات:  لیست عوارض شایع و نادر جراحی بلفاروپلاستی و پیشگیری از آن

12 مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

امکان بلفاروپلاستی به صورت قسطی؟

هزینه بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی زیبایی توسط خود فرد باید پرداخت شود و در اکثر موارد تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. برخی مراکز بلفاروپلاستی جهت رفاه حال افراد در شرایط اقتصادی کنونی این خدمات را به صورت اقساطی ارائه می دهند. اگر به دنبال جراحی بلفاروپلاستی به صورت قسطی هستید حتما قبل عمل در این رابطه با مرکز درمانی صحبت نمایید.

 

بلفارو تحت پوشش بیمه است؟

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و مانند سایر جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. با اینحال اگر مشکلات پلک باعث اختلال در بینایی شود و این عمل جنبه درمانی داشته باشد و توسط پزشک و بیمه تائید شود می توانید از خدمات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی بهره مند شوید.

 

در روز عمل چه حسی خواهم داشت؟

بلفاروپلاستی یک جراحی ساده است که آمادگی خاصی لازم ندارد، کافی است شما با صورت تمیز و بدون آرایش به کلینیک درمانی مراجعه نمایید. این جراحی معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود، به این معنی که شما در طول جراحی بیدار هستید اما چیزی احساس نمی کنید. گاهی اوقات نیز به صلاحدید پزشک تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. کل فرآیند حدود 90 دقیقه طول می کشد و معمولا هر دو پلک به طور همزمان جراحی می شوند.

  • در روز جراحی شما روی تخت اتاق عمل دراز می کشید و قطره های بی حس کننده در چشم شما ریخته می شود.
  • صورت شما با محلول ضد عفونی کننده تمیز می شود و یک پارچه استریل دور صورت قرار می گیرد.
  • جراح از یک خودکار برای مشخص کردن پوستی که قرار است از روی پلک برداشته شود استفاده می کند.
  • سپس بی حس کننده موضعی به آرامی زیر پوست پلک تزریق می شود که برای چند ثانیه احساس سوزش و درد دارد.
  • هنگامی که داروی بی حسی اثر کرد و  پلک بی حس شد جراحی انجام می شود. بدین ترتیب که پوست اضافی بریده شده و سپس زخم ها با بخیه بسته می شوند. در صورت استفاده از بخیه های قابل جذب نیازی به کشیدن بخیه نیست در غیر این صورت باید 7 تا 14 روز بعد بخیه ها را بردارید.
  • در پایان جراحی روی زخم ها پماد زده شده و پدهای چشمی روی پلک ها قرار می گیرد. اگر هر دو چشم را جراحی کنید، یکی از پدها پس از حدود 1 ساعت برداشته می شود تا شما بتوانید ببینید.
  • سپس از کلینیک مرخص می شوید و باید در منزل استراحت کرده و دستورالعمل های پزشک را با دقت انجام دهید.

 

 

منبع

https://www.guysandstthomas.nhs.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *